nauczyciel wychowawca: mgr Monika Dropińska
nauczyciel wychowawca: mgr Dorota Lubawy
nauczyciel wspierający: mgr Anna Tokarczuk-Wegner
pomoc nauczyciela: Karolina Lewandowska
pomoc nauczyciela: Patrycja Pochylska
Posiłki:
śniadanie godz. 8.30
obiad godz. 11.30
podwieczorek godz.13.30
Ramowy rozkład dnia
Godziny |
Zajęcia dnia |
07:30-8:00 |
Schodzenie się dzieci do przedszkola. Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form pracy: zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy ilustracyjne, konstrukcyjne, inscenizacje przy piosence, zabawy kierowane, badawcze, ruchowe, tematyczne, integracyjne. |
08:00-08:15 |
Zabawy ruchowe i zestawy ćwiczeń porannych. |
08:15-08:30 |
Przygotowanie do śniadania, m. in.: czynności higieniczne, samoobsługowe, porządkowe, pełnienie dyżurów. |
08:30-09:00 |
Śniadanie |
09:00-10:00 |
Zajęcia edukacyjne w oparciu o podstawę programową wyzwalające aktywność dziecka w różnych obszarach rozwojowych- kształtowanie umiejętności społecznych, sprawności fizycznej, wspomaganie rozwoju mowy, czynności intelektualnych, rozwijanie zainteresowań przyrodą, matematyką, muzyką, plastyką, kształtowanie gotowości do nauki czytania i pisania. |
10:00-11:15
10:30-11:00 10:30-11:00 |
Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form pracy wg indywidualnych potrzeb dziecka. Zabawy na świeżym powietrzu: zabawy ruchowe, spacery, zabawy swobodne w ogrodzie przedszkolnym, gry terenowe. Poniedziałek i środa –zajęcia języka angielskiego; Czwartek-profilaktyka psychologiczna |
11:15-11:30 |
Przygotowanie do obiadu, m. in.: czynności higieniczne, samoobsługowe, porządkowe, pełnienie dyżurów. |
11:30-12:00 |
Obiad |
12:00-12:15 |
Czynności porządkowe po obiedzie, zabiegi higieniczne. |
12:15-13:30
12:00-12:30 13:00-13:30 13:00-13:30 |
Słuchanie muzyki relaksacyjnej lub bajek czytanych przez nauczyciela. Zabawy ruchowe, integracyjne, zabawy ze śpiewem, gry i zabawy dydaktyczne oraz badawcze. Uczestnictwo dzieci w dodatkowych zajęciach rozwijających ich potrzeby i zainteresowania. Zabawy rozwijające ich potrzeby poznawcze. Poniedziałek- profilaktyka psychologiczna, Poniedziałek- rytmika; Wtorek i czwartek- profilaktyka logopedyczna Zabiegi higieniczne przygotowujące do podwieczorku. |
13:30-13:45 |
Podwieczorek |
13:45-14:30 |
Tworzenie warunków wspierających wielokierunkową aktywność dzieci. Zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, ruchowe, prace porządkowe w kącikach tematycznych, zajęcia w ramach pomocy psychologiczno- pedagogicznej- stymulujące, rozwijające funkcje percepcyjno- motoryczne i społeczno- emocjonalne. Słuchanie bajek i opowiadań. Czynności porządkowe. |