nauczyciel wychowawca: mgr Monika Dropińska
nauczyciel wychowawca: mgr Dorota Lubawy
nauczyciel wspierający: mgr Anna Tokarczuk-Wegner
pomoc nauczyciela: Karolina Lewandowska
pomoc nauczyciela: Patrycja Pochylska
Posiłki:
śniadanie godz. 8.30
obiad godz. 11.30
podwieczorek godz.13.30
Ramowy rozkład dnia
| Godziny | Zajęcia dnia | 
| 07:30-8:00 | Schodzenie się dzieci do przedszkola. Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form pracy: zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy ilustracyjne, konstrukcyjne, inscenizacje przy piosence, zabawy kierowane, badawcze, ruchowe, tematyczne, integracyjne. | 
| 08:00-08:15 | Zabawy ruchowe i zestawy ćwiczeń porannych. | 
| 08:15-08:30 | Przygotowanie do śniadania, m. in.: czynności higieniczne, samoobsługowe, porządkowe, pełnienie dyżurów. | 
| 08:30-09:00 | Śniadanie | 
| 09:00-10:00 | Zajęcia edukacyjne w oparciu o podstawę programową wyzwalające aktywność dziecka w różnych obszarach rozwojowych- kształtowanie umiejętności społecznych, sprawności fizycznej, wspomaganie rozwoju mowy, czynności intelektualnych, rozwijanie zainteresowań przyrodą, matematyką, muzyką, plastyką, kształtowanie gotowości do nauki czytania i pisania. | 
| 10:00-11:15 
 
 10:30-11:00 10:30-11:00 | Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form pracy wg indywidualnych potrzeb dziecka. Zabawy na świeżym powietrzu: zabawy ruchowe, spacery, zabawy swobodne w ogrodzie przedszkolnym, gry terenowe. Poniedziałek i środa –zajęcia języka angielskiego; Czwartek-profilaktyka psychologiczna | 
| 11:15-11:30 | Przygotowanie do obiadu, m. in.: czynności higieniczne, samoobsługowe, porządkowe, pełnienie dyżurów. | 
| 11:30-12:00 | Obiad | 
| 12:00-12:15 | Czynności porządkowe po obiedzie, zabiegi higieniczne. | 
| 12:15-13:30 
 12:00-12:30 13:00-13:30 13:00-13:30 | Słuchanie muzyki relaksacyjnej lub bajek czytanych przez nauczyciela. Zabawy ruchowe, integracyjne, zabawy ze śpiewem, gry i zabawy dydaktyczne oraz badawcze. Uczestnictwo dzieci w dodatkowych zajęciach rozwijających ich potrzeby i zainteresowania. Zabawy rozwijające ich potrzeby poznawcze. Poniedziałek- profilaktyka psychologiczna, Poniedziałek- rytmika; Wtorek i czwartek- profilaktyka logopedyczna Zabiegi higieniczne przygotowujące do podwieczorku. | 
| 13:30-13:45 | Podwieczorek | 
| 13:45-14:30 | Tworzenie warunków wspierających wielokierunkową aktywność dzieci. Zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, ruchowe, prace porządkowe w kącikach tematycznych, zajęcia w ramach pomocy psychologiczno- pedagogicznej- stymulujące, rozwijające funkcje percepcyjno- motoryczne i społeczno- emocjonalne. Słuchanie bajek i opowiadań. Czynności porządkowe. | 










