nauczyciel wychowawca: mgr Aleksandra Iciak
nauczyciel wychowawca: mgr Helena Pakuła
pomoc nauczyciela: Marzanna Domagalska
Posiłki:
śniadanie godz. 9.00
obiad godz. 12.00
podwieczorek godz.14.00
Ramowy rozkład dnia
| Godzina od - do | Zajęcia dnia | 
| 06:30 - 08:30 | Schodzenie się dzieci. Aktywność własna: zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy ilustracyjne, inscenizacje przy piosence, zabawy kierowane. Ćwiczenia artykulacyjne, manualne, oddechowe, grafomotoryczne, rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, koordynację wzrokowo- ruchową. Zabawy ruchowe, zabawy integracyjne. | 
| 08:30 - 09:00 | Czynności higieniczne, kształtowanie samodzielności, kształtowanie nawyków higieniczno-porządkowych, przygotowanie do śniadania, praca dyżurnych. | 
| 09:00 - 09:30 | Śniadanie, wyrabianie nawyku kulturalnego spożywania śniadania. 
 | 
| 09:30 - 10:15 | Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową wyzwalającą aktywność dziecka różnych obszarach rozwojowych ( kształtowanie umiejętności społecznych, sprawności fizycznej, wspomaganie rozwoju mowy, czynności intelektualnych, rozwijanie zainteresowań przyrodniczych, matematycznych, muzycznych, plastycznych, kształtowanie gotowości do nauki czytania i pisania). Poniedziałek i środa: od 9:30 do 10:00 Język angielski. | 
| 10:15 - 11:30 | Aktywność zróżnicowana: w ogrodzie przedszkolnym, podczas spacerów i wycieczek. W tym: zabawy i gry sportowe, zręcznościowe, kształtujące prawidłową postawę, obserwacje przyrodnicze, zabawy z wykorzystaniem zabawek/przedmiotów i sprzętów dostępnych na terenie ogrodu przedszkolnego, lub aktywności zorganizowane w sali podczas niekorzystnych warunków atmosferycznych. Doskonalenie czynności samoobsługowych w szatni. Wtorek: od 11:00 do 11: 30 Profilaktyka psychologiczna. Poniedziałek i Wtorek: od 11:30 do 12:00 Profilaktyka logopedyczna. | 
| 11:30 - 12:00 | Zabiegi higieniczne, czynności z zakresu samoobsługi, przygotowanie do obiadu. 
 | 
| 12:00 - 12:30 | Obiad, wdrażanie do samodzielnego spożywania posiłku i prawidłowego posługiwania się sztućcami. | 
| 12:30 - 13:45 | Kwadrans dla bajki, relaksacja. Pobyt w ogrodzie. Zabawy ruchowe, integracyjne, zabawy ze śpiewem. Zabawy rozwijające procesy poznawcze dzieci. Poniedziałek: od 13:30 do 14:00 Profilaktyka psychologiczna. | 
| 13:45 - 14:00 | Kształtowanie nawyków higieniczno-porządkowych, przygotowanie do podwieczorku. | 
| 14:00 - 14:15 | Podwieczorek, utrwalanie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłku, praca dyżurnych. | 
| 14:15 - 16:30 | Poniedziałek: od 14:30 do 15:00 Rytmika. Kontynuacja zintegrowanej działalności edukacyjnej, ćwiczenia utrwalające treści. Zabawy wspierające i stymulujące rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych. Zabawy kierowane, zabawy tematyczne, praca indywidualna, wspomagająca. Obserwacje przyrodnicze w sali. Czynności porządkowe. | 










